Irland

Lite bilder från helgens begivenheter:


Slagfältet efter mitt tredje parti. I mitten stor mina (nå-ja, lånade av Thomas) seleukidiska pikenerare och stöter med Tims armeniers lättare fot, till vänster har våra katafrakter uppnått ömsesidig utplåning medan några av hans lätta ryttare förvirrat myllrar omkring, till höger har mina elefanter gått bärsärkagång och plattat till högvis av Tims trupper.


Från ett annat bräde, inte hundra på vilka arméer detta är, ser ut som det skulle kunna vara araméer mot tidigt britter?


Seamus'(?) thraker (t.h.) mot Thomas samniter (t.v.).


William Coughlan (uttalas "Kocklan"), turnerningens segrares, karthager mot vad jag tror är Tom Wordens syrakusaner.


Richard Aynsleys numidier mot Rob Brennans armenier. Richard kom tvåa.


Mindre effektful men tydligare bild från samma parti.

Kommentarer
Postat av: Doug Melville

Nice - I see the terrain is still a few bits of felt, and some games there seems to be a lot of it?

2011-10-27 @ 02:34:07
URL: http://aleadodyssey.blogspot.com/
Postat av: T

Inte för att det är direkt viktigt, men jag tror att det är Seamus' Traker på bilden ovan - jag spelade aldrig mot Rob...

2011-10-27 @ 08:11:22
Postat av: Andreas Alhazred

@T: Tack, korrigerat.



@Doug: Only felt in the 2nd picture I think? There was a wide variety of terrain on view, from the very nice to the forgettable.

2011-10-27 @ 09:40:31
URL: http://alhazred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0