Fokus? Nej, sånt har vi inte.


(klicka för full storlek)

Detta är alltså ett läger för mina antika britter om någon till äventyrs inte skulle se detta direkt. Historien är denna: jag köpte lite saker från en firma som heter Baueda tidigare i sommar, och de skickade i all välvilja(?) med ett par extra grejer, däribland detta tält. Eftersom min förmåga att hålla mig till det jag borde göra är lika med noll i hobbysammanhang så har jag under igår och idag färdigställt detta mini-diorama. Den lille britten är en överbliven figur från armén, eldstaden är gjord av småsten ärligen stulna från kommunal lekplats.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Fint! Gillar särskilt eldstaden. Men vad är de blå strecken på tältet för något?

2011-07-26 @ 19:07:36
Postat av: Andreas Alhazred

De ska föreställa ngn slags abstrakt dekoration. Jag hade totalt inspirationsblock på vad för mönster jag skulle måla så när jag väl fick ngn sorts idé så satte jag mig raskt och målade den.



Man borde väl egentligen letat upp ngt belagt keltiskt mönster.

2011-07-26 @ 19:17:08
URL: http://alhazred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0