The Unillustrated Guide to GothCon

Det enda foto jag tog under GothCon 2011:
Vi ser t.v. Theos armé av ögon(!) mot den lååååånga linjen av Sabinas dvärgar (som hon lånat av Conny). Partiet slutade i en stor seger för de kortväxta.

Annars var det tyvärr dålig uppslutning på våra arrangemang; vi tvingades ställa in tematurneringen och den öppna fick bara fyra deltagare. Ngt bättre uppslutning på drop-in-DBA, med ett antal nya spelare som provade på och verkade uppskatta det hela, och ännu bättre på Wings of War, vilket var det som spelades mest i salen. Några partier HOTT blev också av (mina orcs&goblins visade sig åter svårstoppade, vilket är lite kul eftersom sammansättningen är helt tematisk och inte vad jag skulle spontant valt om jag viller göra en "killer"-lista), däremot inget Song of Blades and Heroes.

Kommentarer
Postat av: der Panzer-Bruder

Jag vill bara meddela att jag bör ha kommit minst trea(?) i GothCon 2011:s öppna turnering! Efter ett oavgjort och ett förlorat parti. Och det trots att jag fortfarande inte lärt mig reglerna (eller rättare sagt, skillnaderna på trupptyperna).



Men jag har uppfunnit konceptet "elefant-korridor" vilket är svårstoppat.

2011-04-30 @ 16:56:12
Postat av: Elisabet

Vad ska man säga?

2011-05-03 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0