Världens största(?) träsk

(klicka för full storlek)

Terräng är bra sägs det. Försökt mig på ett lite enklare projekt idag - det är i princip bara färg, flock, och static grass på en utklippt kontur av skumskiva. Tyvärr visar det sig att skumskivan tenderar att böja sig en bit av limmet och/eller färgen, så jag borde nog komma på ngt annat basmaterial. Annars tycker jag resultatet blev riktigt bra.

Bland gubbarna kan noteras jag nu också fixat lite pikenerare till 1400talsprojektet. Ska till ett par element (historiskt tvivelaktiga) spjuttgubbar osså, sedan är jag klar med infanteriet för denna armé. Kavalleriet lär sedan ta ett tag, de ska ha många riddare.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Vilket fint träsk.

2010-11-03 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0