Experimentellt blogginlägg

Ok, detta är ett experimentellt första blogginlägg.
Nedan är en bild på lite DBA-figurer jag nyligen målade färdigt:
III/44 Tribal Mongolian DBA-armé
Om ngn till äventyrs inte skulle kunna urskilja detta från min fantastiska målning ska det alltså föreställa tidiga mongoler (före Djingis Khan).
Ska nog snart lägga upp lite fler bilder med fler figgar så man kan köra de senare listorna (artilleri!) plus lite jurtor för baggagedetaljen.

Finns det nu ngt sätt att få den här korkade programvaran att ge mig blankrader när jag vill?

Kommentarer
Postat av: Samuel



Haha! Bra! Väldigt snyggt. Blankrader gör du väl med "enter"...jag brukar inte ha problem med det.

2010-05-09 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0